Onze retour- en terugbetalingspolicy geldt 30 dagen.
Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen.
Het moet ook in de originele verpakking zijn.
Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is, langer dan 30 dagen geleden geleverd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn kan niet geretourneerd worden.
Is jouw pakketje verloren tijdens de verzending? Dat vinden we jammer om te horen. Vaak wordt het pakket echter achtergelaten op een locatie dicht bij jouw huis (Buren, carport, achter een struik of een boom, etc…). Als het pakket gemarkeerd is als afgeleverd kunnen wij helaas weinig doen. Verdenk je diefstal? Contacteer dan altijd jouw lokaal politiekantoor.
Omdat al onze producten het resultaat zijn van specifiek maatwerk op basis van jouw bestelling, is het niet mogelijk om onze producten te retourneren indien deze niet voldoen aan jouw vereisten. Daarom vragen we om duidelijk de maattabel te volgen en de truien te bestellen in de juiste kleur en juiste maat.
Hierop berusten wij op de uitzondering van het herroepingsrecht voor de bestelling van goederen op maat.
Toch iets wat niet jouw smaak is of niet bevalt? Kijk in je directe omgeving (vrienden, collega’s, familie, …) of iemand de trui wel bevalt.
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaalde periode.
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is verwerkt.
Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op via sales@fckn.be.
Enkel producten die niet in uitverkoop waren, kunnen terugbetaald worden.
Om uw product te retourneren, moet u het product opsturen naar ons adres. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet terugbetaalbaar.
Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw geruilde product bij u is, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzenddienst te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Contacteers ons op sales@fckn.be en dan helpen we je graag verder!
FCKN probeert goede doelen in de spotlight te zetten en tegelijkertijd vlaanderen warm te houden met kwalitatieve, kleurrijke hoodies en accessoires. Een win-win situatie!
Wil je op de hoogte blijven van wat wij doen, bereiken en van nieuwe producten?
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om informatie van apparaten op te slaan en/of toegang te krijgen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons in staat om gegevens te verwerken, zoals browsegedrag of unieke ID's op deze site. Geen toestemming geven of toestemming intrekken kan negatieve gevolgen hebben voor bepaalde functies en mogelijkheden.