Home > FAQ

FAQ

Verzending

Momenteel verzenden wij naar België en Nederland.

Helaas zijn ook voor ons de verzendingskosten hoog, en rekenen we daarom de verzendingskosten voor 75% door voor elke bestelling onder € 100. De andere 25% nemen wij voor onze rekening.

Zodra je over de € 100 euro komt, dan draaien we het om, wij nemen 75% voor onze rekening, en 25% zal voor jou zijn.

De reden waarom wij dit zo hebben opgezet, is om zoveel mogelijk geld aan het goede doel te kunnen geven, anders gaat dit van jouw aankoopprijs af en wordt er uiteindelijk minder aan het goede doel gegeven.

Retourneren

Onze hoodies worden enkel gemaakt voor specifieke bestellingen, waardoor dit onder de categorie “maatwerk” valt. Hierdoor kan je enkel bestellingen terugzenden indien deze tijdens het transport beschadigd zijn geraakt.

Indien je merkt dat de bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport, gelieve ons de nodige foto’s te bezorgen (kleding in gesloten verpakking) en dan kunnen wij ervoor zorgen dat de bestelling opnieuw wordt gedrukt en naar je wordt opgestuurd.

Indien de maat of kleur niet zou bevallen, dan kunnen we ook geen retour & terugbetaling voorzien. Dan stellen wij voor dat je aan vrienden / familie vraagt of je hen blij kan maken met de kledingstukken.

We begrijpen dat dit vervelend is, en FCKN streeft ernaar om retours mogelijk te maken!

De kosten om retours aan te melden en te versturen naar ons worden niet door ons terugbetaald.

Bestellingen

Omdat onze bestellingen specifiek gemaakt worden wanneer er één binnen komt, kunnen wij bestellingen niet annuleren.

Stuur ons een e-mailtje naar sales@fckn.be en dan nemen we contact op met de leverancier. In het merendeel van de gevallen zijn wijzigingen niet meer mogelijk, maar doordat wij rechtstreeks contact kunnen leggen met de fabrikant kunnen wij hopelijk wel iets teweeg brengen.

Wil je FCKN steunen?
Neem contact met ons op!